Oferta pracy: Specjalista w Zespole Administracyjno - Gospodarczym
Komendant Powiatowy Policji w Nidzicy poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista w Zespole Administracyjno-Gospodarczym. Termin składania dokumentów: 26 lutego 2024 r.
Ogłoszenie numer 133868:
Specjalista w Zespole Administracyjno-Gospodarczym KPP w Nidzicy
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1 – umowa na zastępstwo
Adres urzędu
13-100 Nidzica
ul. Mickiewicza 17
Miejsce wykonywania pracy:
Nidzica
Zakres obowiazków na stanowisku pracy:
- sporządzanie rozliczeń i zestawień zużycia materiałów pędnych i smarów oraz wykonywanie OC w pojazdach służbowych w celu właściwej ich eksploatacji;
- zaopatrywanie poszczególnych komórek organizacyjnych w środki materiałowo-techniczne w celu umożliwienia ich właściwego funkcjonowania oraz prowadzenie ewidencji materiałowej;
- obsługa policjantów w celu realizacji przysługujących im świadczeń mieszkaniowych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym zakresie;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska w celu informowania o zakresie korzystania ze środowiska oraz ustalenia wysokości należnych opłat;
- nadzorowanie personelu obsługi gospodarczej w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania gospodarczo-technicznego jednostki ze szczególnym uwzględnieniem pomieszczenia dla osób zatrzymanych.
Warunki pracy:
- praca w siedzibie urzędu, rzadkie wyjazdy służbowe, kontakty służbowe z jednostką nadrzędną i podmiotami zewnętrznymi.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e:
- Wykształcenie: średnie ogólne
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, zarządzanie, administracja
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
- znajomość ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz jeśli posiadasz:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Co oferujemy:
- miejsce parkingowe na terenie urzędu
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”).
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Termin składania dokumentów: 26-02-2024
Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133868" na adres:
Komenda Powiatowa Policji
Mickiewicza 17
13-100 Nidzica
I
nformacja o naborze na stronach:
- https://nabory.kprm.gov.pl/warminsko-mazurskie/nidzica/specjalista,133868,v7
- http://bip.nidzica.kpp.policja.gov.pl/318/korpus-sluzby-cywilnej/40007,Wolne-stanowiska-w-KSC.html
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonu oraz określenie, jakiego dotyczy stanowiska. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47 732 52 25.