Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Pozory mylą, dowód nie

Data publikacji 10.06.2015

„Pozory mylą, dowód nie” to ogólnopolska kampania edukacyjna, której celem jest zwrócenie uwagi sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach na terenie całej Polski, że dorosły wygląd nie oznacza dojrzałości. Jej organizatorzy, Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie oraz Komenda Główna Policji, poprzez swoje działania chcą nagłośnić problem sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.

9 czerwca 2015 roku o godzinie 11.00 odbyła się w Komendzie Głównej Policji konferencja prasowa inaugurująca kolejną edycję kampanii „Pozory mylą, dowód nie” prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie pod hasłem „Odpowiedzialny sprzedawca”. Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.

Podczas konferencji została zaprezentowana internetowa platforma szkoleniowa dla sprzedawców, która jest bezpłatnym, uniwersalnym i ogólnodostępnym narzędziem               e-learningowe podnoszącym kwalifikacje sprzedawców w obszarze asertywnych zachowań dotyczących odmowy sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Szkolenie dostępne jest online na platformie www.odpowiedzialnysprzedawca.pl

Więcej informacji na temat pomysłu i ideologii kampanii znajduje się na stronie http://www.browary-polskie.pl/32,artykuly,19,13,Pozory_myla_dowod_nie.html

Powrót na górę strony