Oferta pracy!
Komendant Powiatowy Policji w Nidzicy poszukuje kandydatów na stanowisko: sprzątaczka w Zespole Administracyjno-Gospodarczym (na zastępstwo). Termin składania dokumentów: 24 maja 2023 r.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1 – umowa na zastępstwo
Adres urzędu
13-100 Nidzica
ul. Mickiewicza 17
Miejsce wykonywania pracy:
Nidzica
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zamiatanie i mycie podłóg, odkurzanie wykładzin przydzielonych pomieszczeń,
- Opróżnianie koszy na śmieci i makulaturę,
- Wycieranie kurzu z ruchomości i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz usuwanie wszelkich nieczystości,
- Mycie podłóg na korytarzach (ciągach komunikacyjnych),
- Codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą lub lamperii w pomieszczeniach sanitarnych,
- Mycie okien, drzwi i lamperii ( co najmniej 2 razy w rok ,wg. wskazań przełożonych),
- Mycie powierzchni biurek, szkieł na biurkach, stołów, szaf metalowych, aparatów telefonicznych i innych przedmiotów wymagających mycia,
- Podlewanie roślin znajdujących się w pomieszczeniach: korytarze, sale konferencyjne itp.,
- Przestrzeganie przepisów BHP i P.POŻ,
- Bieżące sprzątanie Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych, w skład których wchodzą pokoje zatrzymań i łazienka,
- Systematyczne kontrolowanie estetyki sprzątanych pomieszczeń sanitarnych,
Wszystkie czynności powinny być wykonywane z taką częstotliwością, aby przydzielone do sprzątania pomieszczenia były utrzymane w nienagannym porządku.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca w siedzibie urzędu
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- niekaralność,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- sumienność,
- pracowitość,
- dokładność,
- rzetelność,
- odpowiedzialność;
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- punktualność,
- duże poczucie estetyki,
- zaangażowanie w swoją pracę
- zamieszkanie na terenie miasta i gminy Nidzica.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Termin składania dokumentów: 24-05-2023
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Mickiewicza 17
13-100 Nidzica
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonu oraz określenie, jakiego dotyczy stanowiska. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47 732 52 25.