Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy!

Data publikacji 11.05.2023

Komendant Powiatowy Policji w Nidzicy poszukuje kandydatów na stanowisko: sprzątaczka w Zespole Administracyjno-Gospodarczym (na zastępstwo). Termin składania dokumentów: 24 maja 2023 r.

Wymiar etatu: 1

    Liczba stanowisk pracy: 1 – umowa na zastępstwo

Adres urzędu
13-100 Nidzica
ul. Mickiewicza 17
Miejsce wykonywania pracy:
Nidzica

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •     Zamiatanie i mycie podłóg, odkurzanie wykładzin przydzielonych pomieszczeń,
  •     Opróżnianie koszy na śmieci i makulaturę,
  •     Wycieranie kurzu z ruchomości i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz usuwanie wszelkich nieczystości,
  •     Mycie podłóg na korytarzach (ciągach komunikacyjnych),
  •     Codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą lub lamperii w pomieszczeniach sanitarnych,
  •     Mycie okien, drzwi i lamperii ( co najmniej 2 razy w rok ,wg. wskazań przełożonych),
  •     Mycie powierzchni biurek, szkieł na biurkach, stołów, szaf metalowych, aparatów telefonicznych i innych przedmiotów wymagających mycia,
  •     Podlewanie roślin znajdujących się w pomieszczeniach: korytarze, sale konferencyjne itp.,
  •     Przestrzeganie przepisów BHP i P.POŻ,
  •     Bieżące sprzątanie Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych, w skład których wchodzą pokoje zatrzymań i łazienka,
  •     Systematyczne kontrolowanie estetyki sprzątanych pomieszczeń sanitarnych,

Wszystkie czynności powinny być wykonywane z taką częstotliwością, aby przydzielone do sprzątania pomieszczenia były utrzymane w nienagannym porządku.

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca w siedzibie urzędu

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  •     niekaralność,
  •     umiejętność organizacji pracy własnej,
  •     sumienność,
  •     pracowitość,
  •     dokładność,
  •     rzetelność,
  •     odpowiedzialność;

wymagania dodatkowe

  •     doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  •     punktualność,
  •     duże poczucie estetyki,
  •     zaangażowanie w swoją pracę
  •     zamieszkanie na terenie miasta i gminy Nidzica.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •     życiorys i list motywacyjny
  •     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  •     oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  •     oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  •     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  •     kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Termin składania dokumentów: 24-05-2023
Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
Mickiewicza 17
13-100 Nidzica

Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie  kontaktowego numeru telefonu oraz określenie, jakiego dotyczy stanowiska. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47 732 52 25.

 

 

Powrót na górę strony