Aktualności

Oferta pracy: technik Zespołu ds. Administracyjno-Gospodarczych

Data publikacji 04.04.2024

Komendant Powiatowy Policji w Nidzicy poszukuje kandydatów na stanowisko: technik Zespołu ds. Administracyjno-Gospodarczych. Termin składania dokumentów: 12 kwietnia 2024 r.


Komendant Powiatowy Policji w Nidzicy poszukuje kandydatów na stanowisko: technik Zespołu ds. Administracyjno-Gospodarczych

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

13-100 Nidzica
ul. Mickiewicza 17

Miejsce wykonywania pracy:

    Nidzica

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •     Przyjmowanie gotówki z mandatów karnych gotówkowych oraz dokonywanie wpłat środków z tytułu nałożonych mandatów
  •     Przechowywanie środków pieniężnych oraz druków ścisłego zarachowania
  •     Sporządzanie list należności pieniężnych w zakresie wskazanym przez specjalistę Zespołu ds. Administracyjno – Gospodarczych
  •     Prowadzenie ewidencji mandatów karnych w systemie elektronicznym
  •     Prowadzenie dokumentacji w zakresie zgłoszeniowym ZUS i obsługa programu PŁATNIK
  •     Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno – rachunkowym
  •     Opisywanie pod względem formalno – rachunkowym dokumentów finansowych
  •     Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

praca w siedzibie urzędu, rzadkie wyjazdy służbowe, kontakty służbowe z jednostką nadrzędną i podmiotami zewnętrznymi


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

praca w pomieszczeniu biurowym na I piętrze, praca z dokumentami oraz z wykorzystaniem komputera powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, budynek urzędu nie posiada wind i podjazdów

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e:

  •     wykształcenie: średnie
  •     doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej

wymagania dodatkowe:

  •     doświadczenie zawodowe min. 2 lata
  •     dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office)
  •     zdolność analitycznego myślenia
  •     umiejętność organizowania pracy własnej i współdziałania z innymi pracownikami.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •     CV i list motywacyjny
  •     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  •     oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  •     oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  •     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  •     kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  •     kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

Termin składania dokumentów: 12-04-2024

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
Mickiewicza 17
13-100 Nidzica

 

 

Powrót na górę strony